Vyrams svarbūs grožio patarimai

barzdaskutesNeseniai atliktų tyrimų duomenimis matyti, kad vyrai skustųsi dažniau, jei ši procedūra mažiau dirgintų odą. Ir tai tik vienas iš pavyzdžių, kad grožio priežiūrai labai didelės įtakos turi ne kas kita, o būtent žinios. Jei pastarųjų trūksta, susiduriama su įvairiais papildomais nepatogumais.

  • Dažnas skutimasis įprastai neigiamai paveikia odą. Tačiau taip nutinka tuomet, jei skutimuisi naudojami skutimosi peiliukai. Tai yra pats dažniausias ir populiariausias vyrų pasirinkimas. Tuo tarpu, jei naudojamos barzdaskutės (jų asortimentą galite peržiūrėti specializuotoje barzdaskučių internetinėje parduotuvėje ebarzdaskutes.lt), tokių nemalonumų galima išvengti. Oda nesausėja, ji nėra pažeidžiama ar kitaip dirginama.
  • Būtinas reguliarus odos valymas. Ir šiuo atveju žodį „valymas“ galima suprasti dvejopai. Visų pirma labai svarbu, kad savo veido odą valytumėte, tam pasitelkdami jūsų odos tipą atitinkančias priemones ir vandenį. Dienos bėgyje mūsų odą veikia daugybė kenksmingų aplinkos veiksnių, todėl būtina ją nuvalyti ir vėl atverti užsikimšusias poras. Kitas patarimas – tai reguliarus lankymasis pas kosmetologą, kuris atliktų veido valymo procedūrą. Tokiu atveju jūsų oda atsigautų ir būtų efektyviau išvalyta.
  • Rekomenduojamas ir odos šveitimas. Galbūt kai kurie vyrai odos valymą ir šveitimą yra linkę sutapatinti, tačiau toks požiūris būti labai klaidingas. Trumpiau tariant, veido valymas ir odos šveitimas yra dvi skirtingos procedūros. Odą šveisti reikėtų tam, kad būtų pašalintas viršutinis negyvos odos sluoksnis. Tuomet lengviau atsivertų poros, oda kvėpuoti, geriau įsisavintų visas naudingąsias medžiagas, kurias gautų iš kremų, emulsijų ir kt.
  • Apsaugokite savo odą. Nemanykite, kad odą tereikia sudrėkinti ir reguliariai nuvalyti. Ją taip pat reikėtų tinkamai ir labai kruopščiai apsaugoti. Net jei labai kruopščiai prižiūrite odą, tai tikrai nereiškia, kad vos žengę pro savo durų slenkstį, nesusidursite su įvairiausiais pašaliniais neigiamais veiksniais. Todėl norint išvengti tokių nepatogumų, reikėtų naudoti apsauginius kremus – nepaisant to, koks metų laikas bebūtų. Vasarą reikia apsisaugoti nuo kenksmingų ultravioletinių saulės spindulių, o žiemą – nuo pernelyg didelio šalčio ir vėjo.
  • Naudokite tinkamas grožio priežiūros priemones. Pastebima, kad nemaža dalis vyrų linkę rinktis pirmus po ranka pasitaikiusius grožio priežiūrai skirtus produktus. Tačiau tai yra didelė klaida, kurios jokiu būdu nereikėtų daryti. Kiekvienas žmogus (nepaisant to ar tai vyras, ar moteris) savo grožio priežiūrai turėtų naudoti tik tuos produktus, kurie yra pritaikyti konkrečiam odos tipui ir taip pat yra kuo natūralesni. Tik tuomet galima tikėtis efektyvesnių rezultatų.
  • Būtina atsisakyti žalingų įpročių. Žalingi įpročiai ne tik įtakoja įvairias sveikatos problemas, tačiau taip pat prisideda ir prie greitesnio senėjimo proceso. Ką jau kalbėti apie tai, kad rūkymas ir alkoholis labai sausina mūsų odą. Todėl jei turite bent vieną žalingą įprotį, kaip įmanoma greičiau jo atsisakykite.
  • Reikėtų pasirūpinti fiziniu aktyvumu. Jei jūs nesate fiziškai aktyvūs ir didžiąją dienos dalį praleidžiate sėsliai, vargu ar galite sulaukti norimų rezultatų. Pagrindinė viso to priežastis – didėjantis svoris, kuris tikrai neprideda pliusų gražiai išvaizdai. Jei norite išsaugoti gražias kūno linijas, tuomet turėtumėte reguliariai sportuoti.
  • Nepamirškite pakankamai ilsėtis. Poilsis yra raktas į sėkmę. Jei kasdien rasite laiko kokybiškam poilsiui, pasieksite kur kas geresnius rezultatus nei tuo atveju, jei skirsite daug dėmesio grožio priežiūrai, tačiau visiškai pamiršite apie poilsį. Todėl stenkitės ilsėtis ir tai daryti kaip įmanoma ramiau ir maloniau. Leiskite sau pasilepinti įvairiomis atpalaiduojančiomis procedūromis ir per parą miegokite bent aštuonias valandas.

Norint gyventi sveikiau

gyventi sveikiauPastaruoju metu vis dažniau skundžiatės bloga savijauta? Negalite susikaupti? Jums skauda nugarą, sausgysles, raumenis ir netgi kaulus? Trumpiau tariant, jūs jaučiatės išsekę ir visiškai bejėgiai? Visa tai byloja apie neteisingą gyvenimo būdą, todėl pats metas pagalvoti apie tai, ką darote blogai.

Žinoma, pripažinti sau, kad iki šiol gyvenote nesveikai ir neteisingai, nėra lengva, tačiau būtina. Jei norite pajudėti tinkama linkme, visų pirma turite būti pasiruošę savo gyvenimo pokyčiams, o tik tuomet galėsite tikėtis geresnio ir sveikesnio gyvenimo. Kaip bebūtų, pirmiausia įvertinkite dabartinę savo kasdienybę, o tuomet pasidomėkite, kokiais sprendimais galėtumėte pakeisti neteisingą praktiką.

Pavyzdžiui, galbūt iki šiol kasdien pietums rinkdavotės nesveiką ir greitą maistą? O gal dažnai ir daug rūkote? Geriate labai daug kavos ir mažai vandens? Daugiau laiko praleidžiate sėdėdami kėdėje nei judėdami ir sportuodami? Tai tik keli klausimai, kuriuos galite sau užduoti. Bet kuriuo atveju, tai yra puikūs pavyzdžiai, kurie turėtų jums padėti suprasti tikrąją situaciją.

Kai suprasite, ką darėte neteisingai ir pakeisite tai priešingais sprendimais, neilgai trukus pastebėsite teigiamus savo gyvenimo pokyčius. Tačiau vėlgi, turbūt daugeliui iš jūsų pasirodė, kad viskas yra taip paprasta – tereikia panorėti. Deja, bet tam reikia daug valios ir pastangų, todėl pateiksime keletą patarimų, kurie turėtų padėti lengviau pasiekti savo tikslą.

Vanduo. Tai yra pagrindinė sveikos gyvensenos sudedamoji dalis. Jei iki šiol vartojote nepakankamai vandens, tuomet neabejotinai turėjote jaustis labiau išseką. Ką jau kalbėti apie tai, kad nevartojant pakankamai vandens, didėja rizika susidurti su įvairiomis sveikatos problemomis. Rekomenduojama kasdien išgerti bent aštuonias stiklines vandens.

Poilsis. Be poilsio nebūtų galima tikėtis stiprios sveikatos. Net jei maitinsitės kuo puikiausiai ir reguliariai sportuosite, negaudami pakankamai poilsio, neilgai trukus patirsite išsekimą, o tai gali įtakoti daugelį kitų rimtų sveikatos problemų. Tuo tarpu, jei norite, kad jūsų poilsis būtų dar efektyvesnis – šiuolaikiškas masazuoklis galėtų būti puiki išeitis.

Mityba. Ar kasdien suvartojate pakankamai baltymų, angliavandenių ir riebalų? Ar jūsų maisto porcijos būna normuotos? Tai labai svarbu, jei norite, kad jūsų organizmas gautų pakankamai reikiamų maistingųjų medžiagų. Be abejo, kiekvienas žmogus turėtų sudaryti sau tinkantį mitybos racioną, todėl visų pirma reikėtų atsižvelgti į savo organizmą.

Vitaminai. Be abejo, kad kiekvienam organizmui reikia ir papildomų vitaminų bei mineralų. Net jei jūs maitinatės labai subalansuotai, tai dar nereiškia, kad jūsų organizmas gauna visus reikiamus vitaminus. Todėl pasidomėkite, kokius natūralius papildus galėtumėte vartoti.

Fizinis aktyvumas. Mažai judate? Nemėgstate sportuoti? Tuomet pasidomėkite, kokios sporto šakos egzistuoja. Galite net neabejoti, kad tikrai nustebsite. Pasirinkimas yra labai didelis, o tai reiškia, kad net ir sportuoti nemėgstantys žmonės gali nesunkiai atrasti tai, kas patenkintų jų skonį ir lūkesčius.

Stresas. Jei kasdien patiriate didelį stresą, tuomet didėja rizika, kad susidursite su įvairiomis sveikatos problemomis. Todėl visuomet reikėtų stengtis išvengti streso ir į įvairias neplanuotas ir nemalonias situacijas žvelgti kur kas ramiau. Turite suprasti, kad viskas praeina, todėl jei šiandien susiduriate su vienokiomis ar kitokiomis problemomis, tai dar nereiškia, jog taip bus visuomet.

Grožis. Nereikėtų pamiršti ir savo grožio puoselėjimo. Kuo daugiau dėmesio ir pastangų tam skirsite, tuo labiau galėsite džiaugtis savo išvaizda. Be to, teigiamus jūsų išvaizdos pokyčius pastebės ir aplinkiniai, todėl galite net neabejoti, kad pelnysite didesnį palankumą.