5 paprasti, tačiau svarbūs patarimai mūsų sveikatai

esaunashop

Yra daug įvairių nuomonių apie sveikatą ir mitybą. Kartais net ir kvalifikuotų specialistų nuomonės kardinaliai skiriasi. Tačiau visuomet galima rasti bent keletą naudingų patarimų, dėl kurių sutinka kiekvienas.

1. Lankykitės pirtyje

Jei iki šiol pirtyje (eSaunaShop.com) lankydavotės labai retai, dabar yra pats tinkamiausias metas tai pakeisti. Žmonės, kurie dažnai kaitinasi pirtyje, turi kur kas stipresnę imuninę sistemą ir jaučiasi sveikesni. Todėl nuo šiol vertėtų pirtį įtraukti į savo kasdienį gyvenimą.

2. Valgykite riešutus

Nors riešutuose yra daug riebalų, jie yra ypač maistingi ir sveiki mūsų organizmui. Riešutuose gausu magnio, vitamino E, skaidulų ir įvairių kitų maistingųjų medžiagų.

Tyrimai rodo, kad riešutai gali padėti numesti svorio ir mažina II-ojo tipo cukrinio diabeto bei širdies ligų riziką.

Be to, mūsų organizmas visai neįsisavina maždaug 10-15% riešutuose esančių kalorijų, o kai kurie tyrimai rodo, kad riešutai gerina medžiagų apykaitą.

Vieno tyrimo metu buvo nustatyta, kad migdolų riešutai padeda numesti svorį 62 % labiau nei kompleksiniai angliavandeniai.

3. Atsisakykite perdirbto nepilnaverčio maisto (rinkitės šviežius produktus)

Visų rūšių perdirbtas nepilnavertis maistas yra pagrindinis didėjančio nutukimo ir sergamumo kaltininkas visame pasaulyje.

Šis maistas sukurtas taip, kad atrodytų labai skanus, todėl, jį valgant, mūsų smegenys tarsi apgaunamos, ir mums norisi tokio maisto suvalgyti daugiau nei reikia, o kai kuriems žmonėms jis sukelia net priklausomybę.

Be to, tokiame maiste yra mažai skaidulų, baltymų ir mikromaistinių medžiagų (tuščiųjų kalorijų) ir labai dideli kiekiai nesveikų medžiagų – tokių kaip cukrus ir perdirbti grūdai.

4. Nebijokite gerti kavos

Kava buvo visai neteisėtai apkaltinta. Iš tikrųjų ją gerti labai sveika.

Kavoje yra daug antioksidantų, o atlikti tyrimai rodo, kad tie, kurie geria kavą, gyvena ilgiau, o rizika jiems susirgti  II-ojo tipo cukriniu diabetu, Parkinsono ir Alzheimerio liga bei daugybe kitų ligų labai sumažėja.

5. Valgykite riebią žuvį

Turbūt niekas neprieštaraus, kad žuvį valgyti sveika.

Ypač sveika valgyti riebią žuvį, tokią kaip lašiša, kurioje gausu omega-3 riebiųjų rūgščių ir įvairių kitų maistingųjų medžiagų.

Tyrimai rodo, kad tie žmonės, kurių maisto racione žuvis užima pagrindinę vietą, rečiau serga įvairių rūšių ligomis, įskaitant širdies ligas, demenciją ir depresiją.