8 svarbios detalės jūsų restoranui

Profesionalus virtuvės inventoriusKiekvienas restorano savininkas nori, kad jo verslas klestėtų – restoraną aplankytų daugybė klientų, jie būtų patenkinti ir rekomenduotų apsilankyti kitiems, restorano populiarumas augtų nuolatos, tokiu būdu vystant ir prekės ženklą. Visa tai yra puikiai suprantama. Tokius lūkesčius turi kiekvienas, tačiau ar tikrai kiekvienam pavyksta tai lengvai ir greitai pasiekti? Akivaizdu, kad tikrai ne. Restoranų verslas yra labai sudėtingas – ne veltui šioje rinkoje fiksuojamas vienas didžiausių bankroto rodiklių. Trumpiau tariant, labai didelė dalis savo veiklą pradėjusių restoranų, kavinių, barų ar užkandinių užsidaro jau per pirmuosius metus. Tokie rodikliai įrodo, kad sukurti sėkmingą ir klestintį verslą nėra taip paprasta, kaip iš pirmo žvilgsnio galėtų pasirodyti. Todėl jei jūs norite, kad jūsų verslas nežlugtų ir restoranas būtų nepriekaištingas, visuomet sulaukiantys begalės klientų, turite turėti labai aiškų ir tikslų planą, kurį sėkmingai įgyvendintumėte. Taigi, nuo ko turėtumėte pradėti?

  • Suformuokite savo verslo vystymo strategiją. To reikia kiekvienam verslui – nepaisant to apie kokią rinką kalbėtume. Be abejo, nemanykite, kad ji visiškai nesikeis tuomet, kai atidarysite restoraną, tačiau net ir iškylant įvairiems neplanuotiems sunkumams, suformuotos strategijos pagalba galėsite lengviau įveikti įvairias problemas ir palaipsniui bei užtikrintai judėsite savo tikslo link.
  • Visuomet galvokite apie savo įmonės biudžetą. Jei neseksite įmonės pajamingumo, bus labai sudėtinga suprasti, kokia yra jūsų verslo padėtis. Tai ypač svarbu kiekvienam restoranui, todėl net jei sulauksite daugybės klientų, neužmikite ant laurų – turėtumėte sekti pajamas ir išlaidas, tokiu būdu lengviau suprasdami, ką galite pakoreguoti ir kokius sprendimus būtų tinkamiausia priimti.
  • pjaustymo lentele plastikinePirkite tik pačios aukščiausios kokybės maistą. Niekuomet nesistenkite taupyti vardan kokybės. Žinoma, niekas nesako, kad neturėtumėte stengtis sumažinti išlaidas, tačiau tai turėtų būti įgyvendinama ne maisto kokybės sąskaita. Kuo geresnės kokybės ir šviežesnius produktus pirksite, tuo kokybiškesnį, sveikesnį ir skanesnį maistą galės pagaminti jūsų restorano šefai.
  • Rūpinkitės savo restorano personalu. Būtent jūsų darbuotojai yra restorano širdis. Tai žmonės, kurie užtikrina reikiamų užduočių įgyvendinimą. Jie padeda pasiekti jūsų numatytus tikslus, todėl savo restorano personalui reikėtų skirti labai didelį dėmesį. Rūpinkitės jais, stenkitės kaip įmanoma labiau pagerinti jų darbo sąlygas, mokėkite adekvačius atlyginimus ir sukurkite labai efektyviai veikiančią bei motyvuojančią sistemą.
  • Profesionalus virtuvės inventorius. Visas jūsų restorano virtuvėje esantis inventorius turėtų būti pritaikytas profesionaliam maisto gaminimui. Tai reiškia, kad profesionalus virtuvės inventorius kiekviename restorane turėtų užimti labai svarbią vietą. Tai padeda užtikrinti sklandų darbą ir labai aukštą maisto kokybę.
  • Būkite dėmesingi savo klientams. Kiekvienas jūsų restorano lankytojams yra aukso vertės. Ir nors kiekvienas iš jų turi savitą skonį bei kelia skirtingus reikalavimus, pasistenkite būti jiems labai malonūs ir paslaugūs. Nemanykite, kad tik jūsų personalas turėtų bendrauti su jūsų restorano lankytojais – tai galite daryti ir jūs, tokiu būdu parodydami savo klientams, kad jie jums rūpi ir jūs stengiatės sukurti kaip įmanoma jaukesnę aplinką.
  • Nestovėkite vietoje. Visuomet galvokite apie plėtrą ir naujas galimybes. Stenkitės savo veiklą plėsti, jei tik tam atsiranda proga. Labai klaidinga apsiriboti tuo, ką turite šiandien.
  • Nepamirškite efektyvios reklamos. Be reklamos išplėtoti bet kurią veiklą šiuolaikinėje rinkoje yra labai sudėtinga. Todėl stenkitės kiekvieną mėnesį dalį savo įmonės biudžeto skirti reklaminės kampanijos įgyvendinimui. Neilgai trukus pastebėsite, kad jūsų restoranas sulaukia vis daugiau lankytojų, kurie padeda jūsų restoranui plėstis.